بازار لپ تاپ

لنوو پرفروش ترین برند رایانه های شخصی

رفروش ترین برند رایانه های شخصی

پرفروش ترین برند رایانه های شخصی در سه ماهه سال 2021 در حالی منتشر شده که فروش رایانه های شخصی رشد 3 درصدی در سال 2021 داشته است، در فصل پایانی این سال بیش از 90 میلیون دستگاه بفروش رفت که نزدیک به 22 میلیون آن متعلق به برند لنوو بوده است.

این رکورد فروش در حالی برای لنوو اتفاق افتاده است که نسبت به مدت مشابه در سال 2020 فروش کمتری داشته است. و پیش بینی می شود با توجه به تقاضای بالا برای رایانه های شخصی این روند برای سه ماهه اول سال 2022 نیز ادامه داشته باشد.

جدول پرفروش ترین برند رایانه های شخصی در سه ماه پایانی 2021

2. لپ تاپ HP

شرکت آمریکای اچ پی توانست با رشدت یک درصدی، با فروش 18.5 میلیون دستگاه،  20/5 درصد از فروش رایانه خای شخصی را به خود اختصاص دهد تا بعد از لنوو در رده دوم فهرست برترین فروشندگان رایانه های شخصی قرار بگیرد.

3. لپ تاپ DELL

شرکت دل با توجه به سازماندهی و توسعه سیاست ها و استراتژی های تجارت محصولات خود توانست 15 درصد فروش خود را نسبت به سه ماهه پایانی سال 2020 افزایش داده تا در رده سوم این فهرست قرار بگیرد.

4. لپ تاپ Apple

بعد از موفقیت های مک بوک های مجهز به پردازنده M1، شرکت اپل توانست با سهم 7/2 درصدی از فروش لپ تاپ در سه ماهه پایانی سال 2021 ، در رده چهارم فهرست برترین فروشندگان رایانه های شخصی قرار بگیرد .

5. لپ تاپ Asus

ایسوس با رشد یک رقمی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در رده پنجم این فهرست قرار می گیرد.

6. لپ تاپ Acer

شرکت ایسر نیز با توجه به کاهش فروش نسبت به سه سه ماه سال 2020 از رقیبان خود عقب افتاده و جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان به شرط خرید!

مشاوره رایگان تلفنی فقط قبل از خرید از دیجی 63.

ما افتخار آن را داریم که در بلاگ دیجی 63 طی سال های 1400 تا 1402 یکی از کامل ترین بلاگ های حوزه لپ تاپ را با موضوعاتی همانند بررسی لپ تاپ، راهنمای خرید، بهترین ها و…  پوشش دادیم. اما متاسفانه ممکن است بسیاری از مقالات دیر به دیر آپدیت شوند.

ما به شدت علاقه مند هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل به شما راهنمایی ممکن را قبل از خرید ارائه بدهیم، بنابراین می‌توانید با ما در  شبکه های اجتماعی یا تماس مستقیم در ارتباط باشید. سعی داریم پاسخگوی زیر 48 ساعت سوالات شما در بخش کامنت ها نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare توافق حریم خصوصی و شرایط استفاده ضروری است.

من با این قوانین موافقم.