راهنمای خرید لپ تاپ, بازار لپ تاپ, مجله لپ تاپ DG۶۳

خرید اقساطی لپ تاپ در شیراز

بهترین فروشگاه های خرید اقساطی لپ تاپ در شیراز

امروزه به دلیل گرانی لپ تاپ در بازار لپ تاپ ایران و همچنین نیاز و تقاضای بالای بازار، خرید اقساطی لپ تاپ و مخصوصا خرید اقساطی لپ تاپ در شیراز به یکی از راهکار های شهروندان شیرازی تبدیل شده است تا بتوانند لپ تاپ گیمینگ، لپ تاپ مهندسی یا لپ تاپ اقساطی خودشان را تهیه کنند. در ادامه این مطلب به شما مکان های معتبر برای خرید لپ تاپ و بهترین فروشگاه های خرید اقساطی لپ تاپ در شیراز را معرفی می‌کنیم.

فروش اقساطی لپ تاپ در شیراز

در شهر شیراز بازار ها و پاساژ های متعددی هستند که اقدام به فروش اقساطی لپ تاپ می‌کنند. همچنین لپ تاپ های استوک یا دست دوم نیز سهم فروش قابل توجه ای در بازار لپ تاپ دارند. یکی از بهترین مکان هایی که بورس فروش انواع لپ تاپ محسوب می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به آنجا با تنوع بسیار بالای انواع لپ تاپ گیمینگ و مهندسی رو به رو شوید، پاساژ ملاصدرای شیراز است. این مرکز فروش یکی از بهترین لوکیشن ها برای خرید اقساطی لپ تاپ در شیراز است.

در این مجتمع فروشگاه های بسیاری اقدام به فروش اقساطی لپ تاپ می‌کنند؛ فروشگاه دیجی 63 (دنیای دیجیتال) یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده لپ تاپ قسطی با تنوع بالا، شرایط مناسب و مشاوره رایگان قبل از خرید است. در پایین شما تصاویری از محیط این فروشگاه واقع شده در پاساژ ملاصدرا را می‌بینید.

digital-world-shiraz-shop
digital-world-shiraz

نمایی از فروشگاه دیجی 63 درون پاساژ ملاصدرا واقع در مرکز شهر شیراز

Laptops in dg63
dg63 local shop front view

از کجا در شیراز لپ تاپ قسطی بخریم؟

همانطور که در بالا معرفی شد فروشگاه دیجی 63 در پاساژ ملاصدرا یکی از بهترین مکان های خرید اقساطی لپ تاپ در شیراز است که شما می‌توانید به آنجا مراجعه کنید. جدای از پاساژ ملاصدرا، مرکز کامپیوتر یا PC Center، خیابان ملاصدرا، پاساژ کامپیوتر پارس و خیابان سراج نیز از دیگر مکان هایی هستند که شما می‌توانید فروشگاه های بیشتری را برای خرید لپ تاپ و خرید اقساطی لپ تاپ در شیراز پیدا کنید. این فروشگاه ها هر کدام شرایط و مزیت ها و معایت خودشان را دارند.

اما شرایط اقساطی خرید لپ تاپ در فروشگاه دیجی 63 چیست؟ در ادامه به توضیحات کاملی را در این بابت به شما کاربر عزیز ارائه می‌کنیم.

شرایط اقساطی فروش لپ تاپ فروشگاه دیجی 63

جهت خرید اقساطی انواع لپ تاپ باید در فروشگاه دیجی 63 واقع در پاساژ ملاصدرای خیابان ملاصدرا (میدان نمازی به سوی چهار راه ملاصدرا) حضور پیدا کنید.

  • امکان قسط بندی تا حداکثر 12 ماه وجود دارد.
  • ضمانت اقساط طلا می‌باشد
  • سود ماهیانه ۳ درصد به ازای هر ماه در نظر گرفته می‌شود.
dg63 main page

 صفحه اصلی وبسایت دیجی 63 (دنیای دیجیتال شیراز)

مزایای خرید اقساطی لپ تاپ در شیراز از دیجی 63

در فروشگاه دیجی 63 ما تمام سعی خود را بر رضایت تمام و کمال کاربر قرار داده ایم. از همین روی شرایط زیر را برای شما کاربران عزیز فراهم نموده ایم:

  • مشاوره تخصصی رایگان قبل از خرید (بر اساس بودجه یا نیاز شما)
  • ارائه مقالات تخصصی راهنمای خرید لپ تاپ
  • تنوع بسیار بالای لپ تاپ های گیمینگ (حتی بیشترین تنوع لپ تاپ گیمینگ در ایران!)
  • ارسال رایگان در صورت خرید نقدی به سراسر کشور
  • ضمانت و گارانتی معتبر تمامی محصولات تا 1 سال

شرایط فروش اقساطی فقط مختص شهر شیراز است و متاسفانه این یکی از معایب مجموعه دیجی 63 می‌باشد.

اطلاعات فروشگاه دیجی 63

خرید اقساطی لپ تاپ گیمینگ در شیراز

اگر شما قصد خرید لپ تاپ گیمینگ دارید، قبل از هر چیزی به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقالات لپ تاپ های گیمینگ در بلاگ دیجی 63 را حتما بخوانید. این مقالات در سطح تخصصی و بالایی تالیف شده اند و به شما کمک می‌کنند قبل از خرید لپ تاپ گیمینگ حال چه به صورت قسطی چه به صورت نقد اطلاعات خوبی به دست بیاورید. در فروشگاه دیجی 63 شما می‌توانید به صورت اقساطی از بین بیش از 30 لپ تاپ گیمینگ مختلف به صورت اقساطی خرید خود را بکنید.

جدای از فروشگاه ما در سطح شهر شیراز مکان های دیگری هم احتمالا برای خرید لپ تاپ اقساطی پیدا خواهید کرد اما شرایط اقساط و تنوع لپ تاپ های گیمینگ ما را ندارند.

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر در شیراز

جدای از دسته بندی بر اساس کاربری که لپ تاپ های گیمینگ و مهندسی بسیاری وجود دارد، لپ تاپ های ایسر، لنوو و ایسوس را نیز می‌توانید به صورت اقساطی در شیراز بخرید. مخصوصا لپ تاپ های ایسوس، لپ تاپ های ایسوس در ایران از طرفداران و تنوع بیشتری برخوردارند.

با توجه به این نکته باید ذکر کنیم که حتی در لپ تاپ های مختلف بر اساس برند نیز در فروشگاه دنیای دیجیتال | دیجی 63 نیز تنوع بسیاری وجود دارد؛ به شکلی که بیش از 25 لپ تاپ ایسوس در دسته بندی لپ تاپ های ایسوس ما وجود دارد.

دیگر فروشگاه های فروش اقساطی لپ تاپ

به جز فروشگاه دیجی 63، مراکز و پاساژ های دیگری نیز هستند که شما می‌توانید به آنها مراجعه کنید و اقدام به خرید لپ تاپ اقساطی در شیراز کنید.

ما در اینجا فقط این مراکز را معرفی می‌کنیم و هیچ مسئولیتی نسبت به عملکرد آنها نداریم.

مرکز کامپیوتر شیراز

مرکز کامپیوتر شیراز (PC Center) که در کنار پاساژ ملاصدرا واقع شده است یکی دیگر از مراکز و پاساژ هایی است که شما می‌توانید در آنها فروشگاه های عرضه کننده لپ تاپ را بیابید.

آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 2 مرکز کامپیوتر شیراز

پیج اینستاگرام: لینک اینستاگرام مرکز کامپیوتر شیراز

عمده فروشی لپ تاپ استوک شفیعی

اگر قصد خرید لپ تاپ استوک دارید می‌توانید به این فروشگاه در شیراز مراجعه کنید. شما می‌توانید جهت اطلاع از شرایط اقساط با این فروشگاه در تماس باشید.

مرکز کامپیوتر هدیش

این فروشگاه نیز یکی از فروشگاه های واقع در ملاصدرا است که می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید لپ تاپ اقساطی باشد. برای فهمیدن شرایط اقساطی این فروشگاه با آن تماس حاصل فرمایید.

ehadish main page

فروشگاه شهر فافا

فروشگاه اینترنتی شهر فافا از قدیمی ترین فروشگاه های عرضه کننده لپ تاپ و لوازم دیجیتالی است. حوزه کاری این فروشگاه همانند دیجی 63 لپ تاپ به صورت تخصصی نبوده و طیف بسیار وسیع تری از کالا ها را پوشش می‌دهد. همین طیف گسترده کالا ها موجب شده است که نظرات مثبت و منفی بسیاری برای این فروشگاه وجود داشته باشد. قبل از خرید از این فروشگاه ابتدا آن نظرات گوگل مپ آن را کمی بخوانید.

fafa shop main page

سخن نهایی

در بخش کامنت ها حتما حتما به ما نظرات خودتان در مورد فروشگاه های معرفی شده بگویید. ما سعی کردیم با بی طرفی ضمن معرفی فروشگاه خودمان (دیجی 63) دیگر فروشگاه های لپ تاپ که اقدام به عرضه لپ تاپ اقساطی می‌کنند را هم معرفی کنیم. اگر قصد خرید لپ تاپ اقساطی در شیراز با بهترین قیمت ها و تنوع بالایی دارید احتمالا فروشگاه های درون پاساژ ملاصدرا بهترین انتخاب برای شما باشند. منتظر نظرات شما هستیم!

4/5 - (3 امتیاز)

مشاوره رایگان به شرط خرید!

مشاوره رایگان تلفنی فقط قبل از خرید از دیجی 63.

ما افتخار آن را داریم که در بلاگ دیجی 63 طی سال های 1400 تا 1402 یکی از کامل ترین بلاگ های حوزه لپ تاپ را با موضوعاتی همانند بررسی لپ تاپ، راهنمای خرید، بهترین ها و…  پوشش دادیم. اما متاسفانه ممکن است بسیاری از مقالات دیر به دیر آپدیت شوند.

ما به شدت علاقه مند هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل به شما راهنمایی ممکن را قبل از خرید ارائه بدهیم، بنابراین می‌توانید با ما در  شبکه های اجتماعی یا تماس مستقیم در ارتباط باشید. سعی داریم پاسخگوی زیر 48 ساعت سوالات شما در بخش کامنت ها نیز باشیم.

author-avatar

درباره محمد‌علی عصایی

محمد علی عصایی هستم، یکی از هزارن علاقمه مند به دنیای تکنولوژی. فعالیت حرفه ای من بر روی تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ و SEO است، اما علاقه شدیدی به دنیای لپ تاپ و موبایل هم دارم. بیشتر از 5 سال فعالیت توی حوزه موبایل، لپ تاپ و تکنولوژی!

8 نظر در “خرید اقساطی لپ تاپ در شیراز

  1. فرشید گفت:

    سلام وقت بخیر امکان خرید اقساطی با چک صیاد هم دارید؟

    1. محمد‌علی عصایی گفت:

      سلام دوست عزیز
      با فروشگاه تماس بگیرید در مورد شرایط فروش به طور کامل شما رو راهنمایی می‌کنند.
      با تشکر🌹🙏

  2. عباس گفت:

    سلام
    ببخشید اگر بخواهیم یک لپ تاپ 35 میلیون تومانی رو با پیش پرداخت 20 میلیون به صورت اقساطی از فروشگاه دیجی 63 یعنی سایت خود شما خریداری کنیم، اقساطش توی 8 ماه به چه شکل میشه؟ اصلا امکانش هست که تا 8 ماه یا بیشتر فروش اقساطی داشته باشید؟
    ساکن شیراز هستم.

    1. محمد‌علی عصایی گفت:

      سلام بله اگر ساکن شیراز هستید امکان اقساط تا سقف 12 ماه با ضمانت طلا وجود داره

  3. کاربر میهمان گفت:

    چند روز پیش یکی از دوستان من پکیج کسب درآمد بدون سرمایه ای به من معرفی کرده من خواستم ببینم اینجا کسی درباره این پکیج جدید که بدون سرمایه میتونه یک کسب و کار اینترنتی با یک کسب درآمد خوب تولید کنه اطلاع دارید شما. وب سایتی که به من معرفی کرده از شرکت تولید کننده این پکیج:
    *****
    همین آدرس هست که البته من به سایت شرکت **** مراجعه کردم فقط میخواستم از روش کار مطمعن بشم.

    1. محمد‌علی عصایی گفت:

      سلام دوست عزیز، متاسفانه امکان انتشار لینک و برند منشن شما را در این مقاله نداریم.
      عذرخواهی ما را پذیرا باشید.

    2. پدرام گفت:

      سلام وقت بخیر
      ایا شرکتی هست توی شیراز ک لپتاب بصورت اقساطی با چک بفروشه؟

      1. یوهان عبدعیشو گفت:

        اطلاعی نداریم ولی مغازه دنیای دیجیتال با طلا میتواند به شما خدمات اقساطی بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare توافق حریم خصوصی و شرایط استفاده ضروری است.

من با این قوانین موافقم.