مقالات لپ تاپ گیمینگ, تاپ ترین های لپ تاپ, مجله لپ تاپ DG۶۳, مقالات و اخبار لپ تاپ

بهترین لوازم جانبی لپ تاپ گیمینگ 2022

بهترین لوازم جانبی لپ تاپ گیمینگ 2022

بهترین لوازم جانبی لپ تاپ گیمینگ در سال 2022 را در این مطلب معرفی کردیم . با توجه به تعداد زیاد گزینه ها می تواند انتخاب لوازم جانبی مناسب بسیار دشوار باشد بنابراین می توانید با مطالعه آن بهترین لوازم جانبی را برای لپ تاپ های گیمینگ خود انتخاب کنید.

لپ تاپ های گیمینگ در حال حاضر ، به ویژه به دلیل کمبود مداوم تراشه و قیمت های متورم قطعات در فضای دسکتاپ تقاضای زیادی دارند. جای تعجب نیست که گیمرهای بیشتری در حال حاضر به لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی برای گیمینگ در میان چیزهای دیگر متکی هستند. بازار لوازم جانبی گیمینگ نیز طی چند سال گذشته جهشی داشته است.

ما هدست، صفحه کلید، ماوس، هاب USB و بسیاری موارد دیگر را در نظر گرفته‌ایم که باید تجربه شما را افزایش دهند. علاوه بر این، ما همچنین موارد مهمی را اضافه کرده‌ایم که می‌توانند به شما در حفظ طول عمر لپ‌تاپ تا حدی کمک کنند. بنابراین بدون اتلاف وقت، بیایید با لیستی که آماده کرده ایم، شروع کنیم.

آنچه در این پست خواهید خواند (نمایش فهرست مطالب)

ماوس، کیبورد ها و کنترلر ها:

صرف نظر از نوع لپ‌تاپی که می‌خرید، فکر می‌کنیم مهم است که لوازم جانبی مانند صفحه‌کلید خارجی، ماوس‌های گیمینگ، کنترل‌کننده‌ها و موارد دیگر را انتخاب کنید. در اینجا چند گزینه وجود دارد که ارزش بررسی کردن را دارند:

LOGITECH G203 LIGHTSYNC

موس LOGITECH G203 LIGHTSYNC:

(Logitech G203 Lightsync)
« بهترین ماوس گیمینگ مقرون به صرفه»
لاجیتک G203 در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود و دارای سنسور 8000dpi به همراه نوار RGB صاف با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه است.


کلید STEELSERIES APEX 7 TKL

صفحه کلید STEELSERIES APEX 7 TKL:

(SteelSeries Apex 7 TKL)
« بهترین صفحه کلید مکانیکی TKL»

یکی از بهترین کیبوردهای مکانیکی TKL موجود، SteelSeries Apex 7 TKL دارای ساختار آلومینیومی جامد، نور پس‌زمینه RGB هر کلید و یک مینی نمایشگر OLED بسیار خوب است. سوئیچ های قرمز، آبی یا قهوه ای قابل اعتماد این شرکت که تا حدودی شبیه به نسخه های Cherry MX هستند، ارائه می شود.


8BITDO SN30 PROکنترلر +8BITDO SN30 PRO:

(8Bitdo Sn30 Pro+)
« بهترین کنترلر چند پلتفرمی»

کنترل کننده ی + 8Bitdo Sn30 Pro، یک کنترلر گیمینگ بی سیم است که استفاده از آن کاملاً راحت بوده و از پلتفرم های مختلفی از جمله رایانه شخصی، macOS، Android، Nintendo Switch، Steam و Raspberry Pi پشتیبانی می کند.


 

صفحه کلید RAZER BLACKWIDOW V3 PRO

صفحه کلید RAZER BLACKWIDOW V3 PRO:

(Razer BlackWidow V3 Pro)
« بهترین صفحه کلید مکانیکی بی سیم»
لپتاپ Razer یک برند محبوب در فضای گیمینگ است و صفحه کلید مکانیکی بی سیم BlackWidow V3 Pro را با ساختار آلومینیومی، سه حالت اتصال، نورپردازی RGB و گزینه سوئیچ های خطی سبز رنگ یا زرد ارائه می دهد.


موس LOGITECH G PRO X SUPERLIGHT

موس LOGITECH G PRO X SUPERLIGHT:

(Logitech G PRO X Superlight)
« بهترین موس گیمینگ بی سیم»
اگر به دنبال بهترین ماوس گیمینگ بی‌سیم هستید، موس Logitech G Pro X Superlight، در بالای مجموعه باقی می‌ماند. این موس فوق العاده سبک است و طراحی عالی برای انواع دستگیره ها و اتصال بی سیم Lightspeed بدون تاخیر ارائه می دهد. همچنین از شارژ بی سیم فقط از طریق پدِ موس Logitech G’s Powerplay، پشتیبانی می کند.


 

XBOX ONEکنترلر XBOX ONE:

( کنترلر ایکس باکس وان، Xbox One Controller)
«بهترین کنترلر بی سیم»
کنترلر بی سیم Xbox One، یک کنترلر گیمینگ بسیار توصیه شده است که بهترین سازگاری را با لپ تاپ هایی که روی ویندوز اجرا می شوند ارائه می دهد.


کنترلر LOGITECH F310کنترلر LOGITECH F310

(Logitech F310)
« کنترلر گیمینگ مقرون به صرفه»
کنترلر Logitech F310 ، یک دستگاه ارزان قیمت برای اضافه کردن به لپ تاپ گیمینگ شما است. این یک کنترلر سیمی است که از بازی های مدل سکه ای مدرن و قدیمی با XInput و DirectInput پشتیبانی می کند.


کنترلر MAYFLASH F300 ARCADE FIGHT STICKکنترلر MAYFLASH F300 ARCADE FIGHT STICK:

(Mayflash F300 Arcade Fight Stick)
« بهترین arcade stick(نبرد آدمک ها)»
اگر به شدت به بازی‌های مبارزه ای علاقه دارید، بهتر است به جای شکستن کلیدهای لپ‌تاپ گیمینگ خود، یک کنترلر آرکید استیک مانند Mayflash F300 خریداری کنید.


بهترین لوازم جانبی لپ تاپ های گیمینگ

بهترین لوازم جانبی لپ تاپ های گیمینگ – تعدادی از لوازم جانبی های برند ریزر – یکی از برند های لپ تاپ های گیمینگ

دستگاه های صوتی:

در این بخش، ما چند توصیه برای دستگاه های صوتی داریم. خرید لوازم جانبی صوتی خارجی، به خصوص در مورد لپ تاپ های مخصوص بازی، ضروری است.

بسیاری از نوت‌بوک‌های گیمینگ، شامل نوت‌بوک‌های ممتاز، کیفیت صدای مشکوکی در مورد بلندگوها، میکروفون و غیره دارند و ما فکر میکنیم که این دستگاه‌ها ارزش بررسی را دارند. از هدفون های بلوتوث بی سیم گرفته تا هدست های گیمینگ، گزینه های زیادی را در اینجا اضافه کرده ایم.

 

RAZER HAMMERHEAD TRUE WIRELESS EARBUDSهدفون RAZER HAMMERHEAD TRUE WIRELESS EARBUDS:

(Razer Hammerhead True Wireless Earbuds)
« بهترینِ هدفون های بی سیم واقعی»
اگر می خواهید یک هدفون صوتی بی سیم و سبک وزن داشته باشید، Razer Hammerhead یک جفت هدفون بی سیم واقعی برای گیم است. آنها دارای درایورهای 13 میلی متری و تاخیر کم 60 میلی ثانیه برای تجربه ای بدون تاخیر هستند.


هدست LOGITECH G PRO X WIRELESSهدست LOGITECH G PRO X WIRELESS:

(Logitech G Pro X Wireless)
« بهترین هدست گیمینگ بی سیم»
یکی از راحت ترین هدفون های گیمینگ، هدست گیمینگ بی سیم Logitech G Pro X است که یکی از بهترین طراحی ها، بلوتوث و اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی را ارائه می دهد و از هدفون DTS:X 2.0 ، بیش از 20 ساعت عمر باتری و Blue voice پشتیبانی می کند.


 

میکروفنHYPERX QUADCASTمیکروفنHYPERX QUADCAST:

( HyperX QuadCast)
« بهترین میکروفن گیمینگ»

این یک میکروفن خازنی عالی برای گیمرهایی است که به استریم علاقه دارند و محصولی همه کاره می خواهند. دارای برخی از ویژگی های بسیار خوب از جمله سنسور ضربه به صدا، اتصال USB، شماره گیری الگوی متقارن قابل انتخاب و موارد دیگر است.


صدای CREATIVE SOUND BLASTER X4کارت صدای CREATIVE SOUND BLASTER X4:

( Creative Sound Blaster X4)
« بهترین کارت صدای خارجی»

کارت صدای خارجی یک راه عالی برای گسترش تنظیمات صوتی شما، چه برای گیم، چه پخش جریانی یا پادکست است. Creative Sound Blaster X4 یک راه حل قابل اعتماد است که دارای یک خط ورودی اختصاصی DAC با رزولوشن 7.1 برای میکروفن و هدست شما و همچنین یک صفحه ی تنظیم صدا ی بزرگ است که روشن می شود.


اسپیکر ULTIMATE EARS BOOM 3اسپیکر ULTIMATE EARS BOOM 3:

( Ultimate Ears Boom 3)
«بهترین اسپیکر بلوتوث»

برای بهترین تجربه صوتی بدون سیم، Ultimate Ears Boom 3 را دریافت کنید که می تواند صدایی شفاف، 15 ساعت عمر باتری، طراحی مقاوم و گارانتی دو ساله ارائه دهد.


LOGITECH G560 LIGHTSYNC SPEAKERS

اسپیکرهای LOGITECH G560 LIGHTSYNC SPEAKERS:

(Logitech G560 Lightsync speakers)
« بهترین اسپیکرهای گیمینگ»

بلندگوهای Logitech’s 2.1، صدای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند، به خصوص اگر به لطف ساب ووفر( subwoofer) اختصاصی، بازی‌های اکشن زیادی انجام دهید. همچنین دارای نورپردازی RGB است تا به آن شخصیت گیم و کمی خلاقیت به تنظیمات شما ببخشد.


HYPERX CLOUD ORBIT Sهدست HYPERX CLOUD ORBIT S:

( HyperX Cloud Orbit S)
« بهترین هدست گیمینگ سیمی»

هدست HyperX Cloud Orbit S ، محدوده ی پاسخ فرکانسی بسیار وسیعی را از 10 هرتز تا درایورهای 100 میلی متری بزرگ 50000 هرتز ارائه می دهد. حتی از فناوری Waves NX برای صدای همه جانبه و امکان اتصال از طریق کابل USB-C، USB-A یا 3.5 میلی متری پشتیبانی می کند.


BLUE SNOWBALL ICEمیکروفن BLUE SNOWBALL ICE:

(Blue Snowball iCE)
« بهترین میکروفون مقرون به صرفه»

اگر به دنبال یک میکروفون USB مقرون به صرفه هستید، Blue Snowball iCE به عنوان یکی از بهترین ها رتبه بندی می شود. جدا از ارائه صدای واضح، کیفیت ساخت محکمی نیز دارد.

 


نگهداری و حفاظت:

ناگفته نماند که نگهداری از لپ تاپ و سایر وسایل الکترونیکی چقدر اهمیت دارد. بنابراین، این بخش به مواردی اختصاص داده شده است که به شما اطمینان می دهد که همه چیز لازم برای محافظت و نگهداری آن را در بهترین شرایط دارید.

خنک کننده ی THERMALTAKE MASSIVE 20 RGBپد خنک کننده ی THERMALTAKE MASSIVE 20 RGB:

( Thermaltake Massive 20 RGB)
« بهترین پد خنک کننده»

لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌توانند در طول وقت های طولانی بازی بسیار داغ شوند و اگر به دنبال یک پد خنک‌کننده هستید، Thermaltake Massive 20 یک گزینه عالی است که دارای فن 200 میلی‌متری، نور RGB و اندازه‌ای است که می‌تواند لپ‌تاپ‌های تا 19 اینچ را در خود جای دهد.


کوله پشتی LENOVO LEGION ARMORED BACKPACK IIکوله پشتی LENOVO LEGION ARMORED BACKPACK II:

(Lenovo Legion Armored Backpack II)
« بهترین کوله پشتی گیمینگ»

کوله پشتی Legion’s Armored Backpack II ، یک کوله پشتی گیمینگ دولایه است که می تواند لپ تاپ گیمینگ 17 اینچی و همچنین محفظه هایی برای لوازم جانبی شما مانند ماوس، صفحه کلید، شارژر و غیره را در خود جای دهد.

 

 


برس های ضد الکتریسیته ساکن ACKLLRمجموعه برس های ضد الکتریسیته ساکن ACKLLR:

(ACKLLR Anti Static Brushes Set)
«کیت برس پاک کننده آنتی استاتیک»

با این کیت برس تمیزکننده که از مواد ضد الکتریسیته ساکن ساخته شده است، لپ تاپ گیمینگ خود را بدون گرد و غبار نگه دارید. همچنین دارای یک پارچه تمیزکننده میکروفیبر است که بهترین نوع ماده برای جارو کردن و زدودن گرد و غبار است.

 


کیت پاک کننده صفحه نمایشکیت پاک کننده صفحه نمایش:

(WHOOSH! Screen Cleaner Kit)

« کیت پاک کننده برای صفحه نمایش شما»

وقتی دشمنان را با تیر به زمین می‌زنید، که نمی خواهید شاهد این صحنه با صفحه‌ نمایش کثیف باشید؟ با این کیت پاک کننده ی ساده ، صفحه ی لپ تاپ خود را تمیز نگه دارید. مایعی بی بو و برای همه ی انواع صفحه نمایش بی خطر است.


و‌محفظه ی CASEMATIX LAPTOP HARD CASEکیف و‌محفظه ی CASEMATIX LAPTOP HARD CASE:

(Casematix Laptop Hard Case)
«بهترین محفظه ی محکم»

با قالب محکم Casematix ، که در برابر آب مقاوم بوده و مناسب لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی و 17.3 اینچی است، از لپ‌تاپ گیمینگ خود محافظت بیشتری کنید.

 


مانیتور و ویدئو:

بسیاری از نوت بوک های مدرن دارای نمایشگرهای سطح بالایی هستند، اما ما فکر می کنیم همیشه ایده خوبی است که یک مانیتور خارجی برای استفاده ی حداکثری از لپ تاپ خود انتخاب کنید. در اینجا چند گزینه وجود دارد که ارزش بررسی را دارند.

LG ULTRAGEAR 27GN850 Bمانیتور LG ULTRAGEAR 27GN850-B:

(LG UltraGear 27GN850-B)
«بهترین مانیتور گیمینگ خارجی»

ال‌جی برخی از بهترین مانیتورهای گیمینگ را می‌سازد. مانیتور UltraGear 27GN850-B با پنل 27 اینچی خود که وضوح 1440p با میزان تازه‌سازی 144 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه و پشتیبانی از HDR10 ، نقطه‌ی عطفی را ارائه می‌دهد.

 


مانیتور ASUS ROG STRIX XG17AHPEمانیتور ASUS ROG STRIX XG17AHPE:

(ASUS ROG Strix XG17AHPE)
« بهترین مانیتور بازی قابل حمل»

یک مانیتور قابل حمل به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات صفحه دوگانه خود را با خود حمل کنید. مانیتور ROG Strix XG17AHPE با میزان تازه سازی بالای 240 هرتز با زمان پاسخ 3 میلی ثانیه، همگام سازی تطبیقی ​​و باتری داخلی را ارائه میدهد.


کارت ضبط ELGATO HD60 Sکارت ضبط ELGATO HD60 S

(Elgato HD60 S)
«بهترین کارت ضبط خارجی»

اگر قصد دارید گیم پلی خود را استریم کنید، به یک کارت ضبط خارجی نیاز دارید. Elgato یکی از بهترین ها در این زمینه است و HD60 S به شما این امکان را می دهد تا با رزولوشن 1080p 60 فریم در ثانیه با تاخیر صفر و بسیار کم ضبط و پخش کنید.


دانگل، آداپتور و موارد دیگر

اکثر نوت‌بوک‌های گیمینگ موجود در بازار دارای انتخاب پورت مناسبی هستند، بنابراین لزوماً به دانگل یا آداپتور نیاز ندارید. همانطور که گفته شد، ما چند گزینه را اضافه می کنیم که فقط در صورت تمام شدن پورت ها یا اگر نیاز به اضافه کردن یک کارت خوان SD به لپ تاپ خود دارید، باید آن را در نظر بگیرید.

اتصال BELKIN CONNECT USB-C 11-IN-1 MULTIPORT DOCKاتصال BELKIN CONNECT USB-C 11-IN-1 MULTIPORT DOCK

(Belkin Connect USB-C 11-in-1 Multiport Dock)

«بهترین تکیه گاه»

بازی خود را بدین صورت که دستگاه خود را به یک وسیله تکیه داده اید تجربه کنید. این تکیه گاه پورت های متنوع، کارت خوان SD و همچنین USB-PD 100 واتی را ارائه می دهد. طراحی زاویه دار همچنین به شما این امکان را می دهد تا لپ تاپ خود را روی خود تکیه گاه قرار دهید.


هاب ANKER POWEREXPAND+ USB C HUBهاب ANKER POWEREXPAND+ USB C HUB:

( Anker PowerExpand+ USB C Hub

«بهترین هاب USB-C»

برخی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ نازک و سبک اکنون اتصال مهم I/O را از دست داده‌اند. هاب USB-C دستی Anker راه حل خوبی است زیرا با درگاه HDMI، اسلات کارت SD، پورت های USB-A و USB-C و همچنین شارژ عبوری 100 واتی با Power Delivery ارائه می شود.


هاب ANKER ULTRA SLIM 4-PORT USB 3.0 DATA HUBهاب ANKER ULTRA SLIM 4-PORT USB 3.0 DATA HUB:

(Anker Ultra Slim 4-Port USB 3.0 Data Hub)
«بهترین هاب افزونه USB»

پورت های USB Type-A محدودی در لپ تاپ گیمینگ خود دارید؟ آن را با هاب Anker Ultra Slim 4-Port USB 3.0 Data Hub که طراحی ساده، تمیز و جمع و جور ارائه می دهد، ارتقا دهید.


فضای ذخیره ی SAMSUNG T7 TOUCH PORTABLE SSDفضای ذخیره ی SAMSUNG T7 TOUCH PORTABLE SSD

(Samsung T7 Touch Portable SSD)
« بهترین SSD خارجی»

با توجه به اینکه بازی‌های مدرن ،فضای ذخیره‌سازی بسیار زیادی را اشغال می‌کنند، یک SSD خارجی یک ایده ی عالی برای تخلیه ی سریع و ایمن داده‌ها از درایو داخلی شما است. در مورد Samsung T7، اگر نگران امنیت هستید، اسکنر اثر انگشت نیز ارائه می‌شود.


لوازم جانبی دیگر:

در نهایت، ما یک سری موارد متفرقه را در این بخش خاص اضافه می کنیم. اگرچه ممکن است به هیچ یک از این محصولات برای استفاده روزمره خود نیاز نداشته باشید، ما فکر می‌کنیم که قطعاً به شما کمک می‌کنند از لپ‌تاپ خود حداکثر استفاده را ببرید یا عملکرد بیشتری را به تنظیمات خود اضافه کنید.

پد موس CORSAIR MM700 RGB GAMING MOUSE PADپد موس CORSAIR MM700 RGB GAMING MOUSE PAD

(Corsair MM700 RGB gaming mouse pad)
« بهترین پد ماوس»

پد موس Corsair MM700 ، یک پد ماوس گیمینگ در اندازه بزرگ با ابعاد 930 میلی متر در 400 میلی متر (36.6 اینچ در 15.8 اینچ) است. این روکش نرم و نور RGB را ارائه می دهد که با استفاده از نرم افزار iCUE قابل کنترل است.


وب کم LOGITECH STREAMCAMوب کم LOGITECH STREAMCAM

(Logitech StreamCam)
«بهترین وب کم»

وبکم Logitech StreamCam ، با ارائه ی کیفیت تصویر بهتر با پشتیبانی از ضبط ثابت 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه و عملکرد عالی در نور کم، برتری C922 این شرکت را کنار میزند.


پاور بانک MAXOAK LAPTOP POWER BANKپاور بانک MAXOAK LAPTOP POWER BANK

(MAXOAK Laptop Power Bank)
« بهترین پاور بانک»

اکثر لپ‌تاپ‌های گیمینگ مدرن امروزی از USB-PD پشتیبانی می‌کنند، بنابراین به شما این امکان را می‌دهند تا باتری را با استفاده از پاوربانک شارژ کنید. توجه داشته باشید که در حالی که این پاوربانک می تواند باتری را شارژ کند، برای استفاده از پتانسیل کامل کارت گرافیک، باید از شارژر همراه در حین بازی استفاده کنید.


کنترل کننده ی ELGATO STREAM DECKکنترل کننده ی ELGATO STREAM DECK:

(Elgato Stream Deck)

« بهترین کنترل کننده پخش زنده»

کنترلر Elgato Stream Deck می‌تواند جریان بازی شما را با ارائه ی یک سری کلیدهای LCD قابل تنظیم برای انجام تقریباً هر عملی افزایش دهد و در نتیجه نیاز به نقشه‌برداری و به خاطر سپردن میانبرهای صفحه کلید را از بین ببرد.

 


کیف سازمان دهنده ی PEAK DESIGNS TECH POUCH کیف سازمان دهنده ی PEAK DESIGNS TECH POUCH

(Peak Designs Tech Pouch)
« بهترین کیف سازمان دهنده لوازم جانبی»

تمام کابل‌ها، هارد دیسک‌ها، درایوهای USB، شارژرها، کابل‌ها و سایر لوازم جانبی کوچک خود را با کیف سازمان دهنده که تعدادی جیب ذخیره‌سازی را با چیدمان‌های داخلی به سبک اوریگامی ارائه می‌دهد، سازماندهی کنید.


پنکه و یا فنِ HONEYWELL HTF090B TURBOپنکه و یا فنِ HONEYWELL HTF090B TURBO

(Honeywell HTF090B Turbo)
« بهترین پنکه رومیزی»

جلسات طولانی بازی می تواند لپ تاپ شما را تحت تأثیر قرار دهد و باعث عرق کردن کف دست شود. داشتن یک فن رومیزی قابل حمل با منبع USB می تواند در هر دو مورد به شما کمک کند!

 


نوار های GOVEE SMART LED LIGHT BARSنوار های GOVEE SMART LED LIGHT BARS

(Govee Smart LED Light Bars)
« نوارهای RGB برای تنظیم روشنایی»

این نوارهای نور RBG که یک راه عالی برای اضافه کردن نور محیط به تنظیمات بازی شماست، از دستیارهای صوتی الکسا و گوگل، 12 حالت از پیش تعیین شده و حالت محیطی با استفاده از یک دوربین کوچک پشتیبانی می کند.

 

 

بهترین لوازم جانبی لپ تاپ گیمینگ 2022

بهترین لوازم جانبی لپ تاپ گیمینگ: جمع بندی

خب، این فهرست لوازم جانبی را که فکر می‌کنیم برای لپ‌تاپ گیمینگ شما ارزش در نظر گرفتن دارند را کامل می‌کند. ممکن است برای گذر از امور روزانه به تعداد زیادی از این محصولات نیاز نداشته باشید، اما ما فکر می کنیم که آنها عملکرد بیشتری را به تنظیمات شما اضافه می کنند.

همانطور که گفته شد، ما به شدت توصیه می کنیم برای جفت شدن با لپ تاپ خود روی تجهیزات صوتی خوب سرمایه گذاری کنید. شما همچنین می توانید یک مانیتور خارجی خوب انتخاب کنید، به خصوص اگر از لپ تاپ با صفحه نمایش نسبتا کوچک استفاده می کنید.

اگر تصمیمی برای خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ جدید نگرفته‌اید، توصیه می‌کنیم برخی از مجموعه‌های ما از جمله بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ تا 50 میلیون را برای خرید در سال 2022، بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان‌قیمت،  بررسی کنید.

گزینه های زیادی برای انتخاب و خرید لپ‌تاپ‌ گیمینگ وجود دارد و مطمئناً گزینه های واقعاً خوبی را در آنجا پیدا خواهید کرد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

مشاوره رایگان به شرط خرید!

مشاوره رایگان تلفنی فقط قبل از خرید از دیجی 63.

ما افتخار آن را داریم که در بلاگ دیجی 63 طی سال های 1400 تا 1402 یکی از کامل ترین بلاگ های حوزه لپ تاپ را با موضوعاتی همانند بررسی لپ تاپ، راهنمای خرید، بهترین ها و…  پوشش دادیم. اما متاسفانه ممکن است بسیاری از مقالات دیر به دیر آپدیت شوند.

ما به شدت علاقه مند هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل به شما راهنمایی ممکن را قبل از خرید ارائه بدهیم، بنابراین می‌توانید با ما در  شبکه های اجتماعی یا تماس مستقیم در ارتباط باشید. سعی داریم پاسخگوی زیر 48 ساعت سوالات شما در بخش کامنت ها نیز باشیم.

یک نظر در “بهترین لوازم جانبی لپ تاپ گیمینگ 2022

  1. ریحانه علیزاده گفت:

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare توافق حریم خصوصی و شرایط استفاده ضروری است.

من با این قوانین موافقم.