مقالات و اخبار لپ تاپ

لپ تاپ جدید ردمی بوک پرو 15

2021 02 14 104155 min

 لپ‌تاپ جدید ردمی‌بوک پرو را با نسل یازدهم پردازنده اینتل عرضه میشود. این شرکت اعلام کرده که ردمی‌بوک پرو در اسفندماه از راه می‌رسد. گفته می‌شود شرکت چینی لپ تاپی ۱۴ اینچ نیز معرفی می‌کند.

لپ تاپ ردمی بوک پرو 15  با پردازنده تایگر لیک H35

ردمی بوک پرو 15 قرار است از پردازنده‌ی نسل یازدهمی سری اچ ۳۵ خانواده‌ی تایگر لیک اینتل (Intel Tiger Lake H35) بهره بگیرد. پردازنده‌ی این لپ تاپ دارای چهار هسته، هشت ترد، واحد گرافیکی داخلی Iris Xe و توان طراحی حرارتی ۳۵ وات خواهد بود. پردازنده‌های سری تایگر لیک از لیتوگرافی ۱۰ نانومتری سوپرفین (SuperFin) استفاده می‌کنند. مدل دیگری از این لپ تاپ با پردازنده‌ی Core i5 همراه می‌شود. در هر دو مدل شاهد استفاده از پردازنده‌ی گرافیکی Nvidia GeForce MX450 نیز خواهیم بود.

این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی دارای یک قاب خارجی آلومینیومی و صفحه کلید دارای بک‌لایت است. اگر نگاهی به تصاویر لپ تاپ ردمی بوک بیاندازیم، یک درگاه USB-C و یک درگاه HDMI را مشاهده خواهیم کرد. همچنین طبق اطلاعات وبسایت جیک بنچ رم ۱۶ گیگابایتی نیز در آن وجود دارد.

ظاهر ردمی قصد دارد مدلی از ردمی بوک پرو 15 را با پردازنده‌ی ای ام دی همراه کند. این مدل با نام RedmiBook Pro 15S شناخته خواهد شد و در آن شاهد استفاده از پردازنده‌های Ryzen 5 5600H یا Ryzen 7 5800H خواهیم بود.

از سوی دیگر یک وب‌کم داخلی نیز از دیگر امکانات آن خواهد بود که این امکان در همه لپ‌تاپ‌های شیائومی استفاده نشده است.
خبرهای تکمیل کننده حاکی از آن است که علاوه بر اینتل یک نسخه مجهز به پردازنده AMD نیز به زودی به بازار عرضه خواهد شد. نام این محصول ردمی بوک پرو S15 خواهد بود و با تراشه‌های رایزن 56005H و رایزن 58007H عرضه خواهد شد.
در حالی که غیر از این لپ‌تاپ‌ها شاهد گزارش رسمی از محصول دیگری نیستیم اما خبرهای غیررسمی از یک محصول مبتنی بر رایزن که احتمالا نمایشگر ۱۴ اینچ دارد، خبر دادند که نام آن ردمی بوک پرو 14S خواهد بود البته این نسخه از یک رایزن 15 واتی 57005U بهره خواهد برد. هنوز کاملامشخص نشده که منتظر معرفی یک نسخه ۱۴ اینچی مبتنی بر پردازنده‌های اینتل نیز باشیم یا نه، در هفته‌های پیش رو به زودی تکلیف این محصول مشخص خواهد شد.

لپ تاپ جدید

به این پست امتیاز دهید:

مشاوره رایگان به شرط خرید!

مشاوره رایگان تلفنی فقط قبل از خرید از دیجی 63.

ما افتخار آن را داریم که در بلاگ دیجی 63 طی سال های 1400 تا 1402 یکی از کامل ترین بلاگ های حوزه لپ تاپ را با موضوعاتی همانند بررسی لپ تاپ، راهنمای خرید، بهترین ها و…  پوشش دادیم. اما متاسفانه ممکن است بسیاری از مقالات دیر به دیر آپدیت شوند.

ما به شدت علاقه مند هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل به شما راهنمایی ممکن را قبل از خرید ارائه بدهیم، بنابراین می‌توانید با ما در  شبکه های اجتماعی یا تماس مستقیم در ارتباط باشید. سعی داریم پاسخگوی زیر 48 ساعت سوالات شما در بخش کامنت ها نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare توافق حریم خصوصی و شرایط استفاده ضروری است.

من با این قوانین موافقم.