مقالات لپ تاپ گیمینگ, مقالات و اخبار لپ تاپ

تخت گیمینگ تاشو محصول جدید Bauhutte

تخت گیمینگ تاشو Bauhutte

تخت گیمینگ تاشو محصول جدید برند ژاپنی مبلمان بازی Bauhutte به نام تخت بازی برقی BGB-100FA رونمایی شد. می‌توانید از یک کنترل از راه دور برای تطبیق اثاثیه در صندلی استفاده کنید، با زاویه 60 درجه برای بالاتنه و زاویه 35 درجه برای پایین پاها. این شرکت اعلام کرده است که تخت گیمینگ را برای صرفه جویی در فضا در اتاق یا آپارتمان کوچکتر طراحی کرده است.

تخت گیمینگ تاشو Bauhutte

معرفی تخت گیمینگ تاشو Bauhutte

باوهوت (Bauhutte) ، از جدیدترین محصول خود با نام تخت گیمینگ برقی BGB-100FA رونمایی کرد. تخت موتوری که می تواند برای تبدیل شدن به یک صندلی سازگار شود و به شما این امکان را می دهد تا از لحظه ای که بیدار می شوید بازی کنید. می توانید از یک کنترل از راه دور برای بالا بردن سطح بالای تخت تا زاویه 60 درجه استفاده کنید. پایین تخت نیز متحرک است و به شما امکان می دهد پاهای خود را تا زاویه 35 درجه بالا بیاورید.

در پکیج این تخت گیمینگ موارد زیر دیده می‌شود:

  • یک تخت خواب (Bed DeskBHD-1200BD)
  • هدبورد قابل تنظیم (Headboard قابل تنظیم BHB-950)
  • سری لباس (Gaming Suit “Ninja Onesie“HFD-4G)
  • و مواردی که در تصویر زیر می‌توانید ببینید:
پکیج تخت گیمینگ

پکیج تخت گیمینگ

در این تخت گیمینگ شما می‌توانید به راحتی با کنسول (PS5 یا XBox S Series)، لپ تاپ گیمینگ، کامپیوتر و حتی موبایل گیمینگ خودتان بازی کنید. ایده این تخت به شکلی است که حتی شما شاید لازم هم نباشد که از درون این تخت بیرون بیایید!

معرفی شرکت Bauhutte

باوهوت (Bauhutte) ، یک شرکت ژاپنی است که به‌خاطر مجموعه‌های بازی خود و فروش طیف وسیعی از مبلمان و لباس‌ها مشهور است. این شرکت می گوید که مجموعه ای از تخت بازی را طراحی کرده است تا با ترکیب این موارد بزرگتر به شما کمک کند در فضا و‌ مکان صرفه جویی کنید.

این شرکت، تختخواب را با طیف وسیعی از لوازم جانبی تبلیغ می کند. به عنوان مثال، می توانید یک تخته سر قابل تنظیم برای تخت بخرید تا فضای ذخیره سازی را به چیدمان خود اضافه کنید. از طرف دیگر، می توانید میز تخت را بخرید و آن را به پایه ی تخت فعلی خود وصل کنید.

top-of-gaming-bed

قیمت و مشخصات تخت گیمینگ تاشو Bauhutte

ابعاد تخت 94 × 200 × 28.5 سانتی متر (~ 37 × 79 x 11 اینچ) است و می تواند تا 200 کیلوگرم (~ 31.5 st) وزن را تحمل کند. شما می توانید تخت بازی Bauhutte BGB-100FA را در ژاپن با قیمت 59800 ین (480 دلار آمریکا) خریداری کنید. اگر مایل به خرید بسته نرم افزاری با تشک بازی هستید، قیمت آن 83,398 ین (670 دلار آمریکا) است.

مشاهده این تخت گیمینگ در وبسایت Bahutte

4.7/5 - (3 امتیاز)

مشاوره رایگان به شرط خرید!

مشاوره رایگان تلفنی فقط قبل از خرید از دیجی 63.

ما افتخار آن را داریم که در بلاگ دیجی 63 طی سال های 1400 تا 1402 یکی از کامل ترین بلاگ های حوزه لپ تاپ را با موضوعاتی همانند بررسی لپ تاپ، راهنمای خرید، بهترین ها و…  پوشش دادیم. اما متاسفانه ممکن است بسیاری از مقالات دیر به دیر آپدیت شوند.

ما به شدت علاقه مند هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل به شما راهنمایی ممکن را قبل از خرید ارائه بدهیم، بنابراین می‌توانید با ما در  شبکه های اجتماعی یا تماس مستقیم در ارتباط باشید. سعی داریم پاسخگوی زیر 48 ساعت سوالات شما در بخش کامنت ها نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare توافق حریم خصوصی و شرایط استفاده ضروری است.

من با این قوانین موافقم.