مطالب دیگر مرتبط با لپ تاپ

بهترین تبلت های مناسب کودکان 

بهترین تبلت های مناسب کودکان

بهترین تبلت های کودکان یک روش عالی برای یادگیری نحوه کار با کامپیوتر است ، زیرا آنها دارای رابط کاربری صفحه لمسی و اغلب سیستم عامل های ساده هستند.

چگونه بهترین تبلت های مناسب کودکان را انتخاب کنیم؟!

انتخاب بهترین تبلت مخصوص کودکان به سن کودک شما بستگی دارد. اگر می خواهید یک تبلت کاملاً bonafide kids داشته باشید ، بهترین گزینه برای شما این است که با Amazon Fire HD 10 Kids Edition همراه باشید. با این حال ، اگر به چیزی ارزان تر نیاز دارید ، Amazon Fire 7 یک انتخاب کاملاً مناسب با صرف 50 دلار است.

اگر به یک تبلت نیاز دارید که هم شما و هم فرزندتان بتوانید از آن استفاده کنید ، محصولات اپل انتخاب بدی نیست. iPad Apple جز ارزانترین دسته است و عمر باتری خوبی دارد. اگر به دنبال یک تبلت اندروید متوسط ​​هستید ، می توانید Lenovo Tab 4 10 Plus را انتخاب کنید ، اما بخاطر داشته باشید که اکنون کمی قدیمی است و روی سیستم عامل حتی قدیمی تر کار می کند.

چگونه بهترین تبلت های بچه ها را آزمایش می کنیم؟!

در تست بنچمارک ما ، از یک رنگ سنج Klein K10 برای تشخیص روشنایی و گستره رنگ sRGB نمایشگر تبلت استفاده می کنیم. برای آزمایش عملکرد ، ما تبلت را از طریق معیارهایی از جمله Geekbench 4.3 و 5.0 (در صورت لزوم) اجرا می کنیم.

نکته آخر اینکه آزمایش باتری ما شامل وب گردی مداوم از طریق Wi-Fi است. به طور معمول ، تبلت ها به طور متوسط ​​حدود 9 تا 10 ساعت عمر باتری دارند. برای تبلت بچه ها ، ما کنترل والدین و همچنین رابطی را که بچه ها هر روز از آن استفاده می کنند ، به طور گسترده آزمایش می کنیم.

بهترین تبلت های مناسب کودکان

1. تبلتAmazon Fire HD 8 Kids Edition

به لطف طراحی با دوام Amazon Fire HD 8 Kids Edition و کنترل های والدین قوی ، در کل بهترین تبلت مخصوص کودکان است.

بهترین تبلت مخصوص کودکان که می توانید خریداری کنید طراحی با دوام با دو سال محافظت در برابر آسیب، کنترل والدین قوی، هزاران محتوای رایگان و متناسب با سن، ماندگاری طولانی باتری، بلندگوهای عالی،

جز بهترین تبلت کودکان Amazon Fire HD 8 Kids Edition قرار دارد. نه تنها یک سپر لاستیکی ارائه می دهد که از تبلت در برابر قطرات آب و خراش محافظت می کند ، بلکه دارای دو سال ضمانت است. اگر کودکی ویرانگر دارید ، این یک نکته مهم است. علاوه بر این ، Amazon Fire HD 8 Kids Edition باتری طولانی مدت را ارائه می دهد ، 10 ساعت و 12 دقیقه. همچنین دارای صفحه نمایش روشن 8 اینچی و عملکرد نسبتاً خوب نسبت به قیمت است.

تبلت Amazon Fire HD 10 Kids Edition

2. تبلت Amazon Fire HD 10 Kids Edition

اگر برای بچه های خود به چیزی کمی بزرگتر نیاز دارید ، Amazon Fire HD 10 Kids Edition به راحتی بهترین تبلت بچه ها با 10 اینچ است.

قیمت تبلت  حدود 199.99 دلار است.

کنترل والدین گسترده، شامل 2 سال گارانتی، ماندگاری چشمگیر باتری، کیفیت خیلی خوب دوربین

این تبلت در تست باتری لپ 13 ساعت و 29 دقیقه ماندگاری داشت.

صفحه نمایش 10 اینچی آن نیز بسیار روشن است و رنگ مناسبی را ارائه می دهد. هنگام تماشای SpongeBob SquarePants معروف به بهترین نمایش بچه ها ، بسیار عالی به نظر می رسید. دوربین عقب 2.0 مگاپیکسلی و دوربین های سلفی 720p در تبلت Amazon Fire HD 10 Kids برای چت های ویدیویی قابل قبول هستند ، اما چیزهای دیگری نیست. با استفاده از FreeTime ، والدین بر آنچه فرزندانشان می توانند به آنها دسترسی داشته باشند ، كنترل دارند. این برنامه از پیش تعیین شده با انتخاب آسان بازیها و نمایش های PG ارائه می شود و والدین می توانند بنا به صلاح دید خود وب سایتها و مطالب دیگر را حذف کنند.

Amazon Fire HD 8 (2020)

3.تبلت Amazon Fire HD 8 (2020)

Amazon Fire HD 8 2020 به لطف عمر باتری 13 ساعته یکی از بهترین تبلت ها است و از پورت USB Type-C بهره می برد.

بهترین تبلت معمولی آمازون، فوق العاده مقرون به صرفه،ویژگی های سرگرم کننده الکسا، عمر شگفت انگیز باتری،

اگر به دنبال یک تبلت ارزان قیمت هستید Amazon Fire HD 8 (2020) را انتخاب کنید. برجسته ترین ویژگی این تبلت ها عمر باتری آن است. تبلت آمازون در تست باتری ما 13 ساعت و 49 دقیقه ماندگاری داشت ، که داری زمان کافی خواهد بود تا شما و بچه هایتان در طول روز مشغول باشید.

الکسا ستاره درخشان Fire HD 8 است ، به ویژه هنگامی که به دستیار دیجیتال دستور می دهید حالت نمایش را روشن کند ، که تبلت شما را به نمایشگر هوشمند تبدیل می کند. اگر مدل گران قیمت Plus را انتخاب کنید ، می توانید آن را روی پایه شارژ بی سیم قرار دهید تا تبلت خود را به دستگاهی شبیه Echo Show تبدیل کنید. اگر قصد آموزش آشپزی به بچه های خود را دارید ، یک مورد عالی برای حالت نمایش کاربرد شگفت انگیز آن در آشپزخانه است به عنوان مثال از الکسا یک دستورالعمل تاکو بخواهید ، دستور العمل های خوشمزه از وب سایت های مختلف ظاهر می شود. الکسا همچنین گام به گام شما را در  دستور العمل انتخاب شده راهنمایی می کند.

Apple iPad Air (2019)

4.تبلت Apple iPad Air (2019)

نمایشگر بزرگ و زیبا، ماندگاری طولانی باتری، تراشه سریع A12 Bionic، پشتیبانی از صفحه کلید هوشمند، “صفحه کلید هوشمند یک افزونه گران قیمت است”

با نصف قیمت iPad Pro 12.9 اینچی ، iPad Air (499 دلار) یک محصول iOS بسیار مقرون به صرفه برای بچه های شما است. صفحه 10.5 اینچ ، آن بسیار روشن و رنگارنگ است.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این است که از صفحه کلید هوشمند اپل پشتیبانی می کند. صفحه کلید هوشمند Air iPad (159 دلار بیشتر) تجربه تایپ مناسبی را ارائه می دهد. علاوه بر همه اینها ، باتری آن 11 ساعت و 54 دقیقه است.

Galaxy Tab S7 Plus

5. تبلت Samsung Galaxy Tab S7 و Galaxy Tab S7 Plus

قیمت تبلت حدود 729.99 دلار است

نمایشگر باشکوه OLED، صفحه کلید S Pen ، بلندگوهای عالی، پشتیبانی از 5G،

البته ، ما خرید این مورد را برای کودک کوچک توصیه نمی کنیم ، بلکه کسی که یاد گرفته است که چگونه از صفحه کلید و صفحه لمسی و همچنین کسی که نقاشی علاقه دارد توصیه میکنیم. سامسونگ همچنین صفحه کلید خارجی را به فروش رساند (به طور جداگانه فروخته می شود).

2021 05 07 182101

6.تبلت iPad Pro 12.9 اینچ (2018)

قیمت تبلت  حدود 869.99 دلار است.

طراحی نازک و سبک، صفحه نمایش عالی، سرعت باور نکردنی A12X Bionic، عمر باتری بسیار طولانی،  فقط 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد

اگر فرزند شما کمی بزرگتر است و می توانید  فن آوری گران قیمت برای او تهییه کنید ، توصیه می کنیم برای آنها یک iPad Pro 12.9 اینچی تهیه کنید. کودک شما با قابلیت های منحصر به فرد AR می تواند سفری در دنیای مجازی داشته باشد.

اگر علاقه مند به طراحی هستند ، جدیدترین Apple Pencil به دلیل شارژ بی سیم مغناطیسی ، همراه خوبی است. علاوه بر این ،  از گرافیک سطح Xbox One S بهره مند است که می توانند بازی هایی مانند NBA 2K19 را اداره کنند. آیپد پرو 12.9 اینچی همچنان چشمگیر است.

 

7.تبلت Apple iPad (2019)

به دنبال چیزی نسبتاً مقرون به صرفه هستید اما نمی خواهید کیفیت را کنار بگذارید؟ iPad iPad (2019) یک انتخاب عالی در میان بهترین تبلت های کودکان است.

قیمت تبلت در آمازون حدود 339.85 دلار است.

عمر باتری عالی، نمایشگر روشن

شما می توانید  یک تبلت اندرویدی با قیمت مناسب تر ،  تهییه کنید، اما iPad قوی ترین برنامه را برای بچه ها ارائه می دهد. از عناوین آموزشی گرفته تا تعداد زیادی بازی بهینه سازی شده برای تبلت ، هرگز نخواهید دید که فرزندتان بپرسند چرا برنامه خاصی برای iPad موجود نیست.

 

8. تبلت Amazon Fire 7 Kids Edition

قیمت تبلت حدود 100 دلار است.

دو سال ضمانت “بدون نگرانی”، کنترل والدین عالی است، فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، بلندگوهای کوچک

آمازون تبلت Fire 7 Kids را با فضای ذخیره سازی ، سرعت بیشتر ، الکسای بهتر  به روز کرده است

Fire 7 Kids Edition آمازون همراه با یک سپر محافظ جدید و اشتراک یک ساله FreeTime Unlimited   بیش از 10،000 کتاب ، فیلم ، برنامه آموزشی و بازی برای کودکان به شما ارائه می دهد. بعلاوه ، اگر کودک شما تبلت را خراب کند ، یک ضمانت دو ساله جایگزینی بدون پرسش را می دهد.

کنترل والدین در نمایه های کودک و نوجوان به شما امکان می دهد در مورد آنچه می خواهید فرزندانتان به آن دسترسی داشته باشند تسلط داشته باشید. یا ، می توانید با فیلترهای هوشمند Fire ، مجوزهای گسترده بدهید. مانند اکثر محصولات آمازون ، Fire 7 به دستیار دیجیتال آمازون ، الکسا مجهز است. با این وجود ، در صورت فعال بودن کنترلهای والدین ، ​​روی هیچ یک از نمایه ها کار نمی کند.

 

9.تبلت Lenovo Tab 4 8

ماندگاری خوب باتری،عملکرد مناسب،نمایشگر روشن و رنگارنگ،دوربین جلو می تواند بهتر باشد.

تبلت جدید 8 اینچی لنوو برای بچه های کمی بزرگتر ، بچه هایی که تجربه بیشتری در فناوری دارند گزینه مناسبی است. برخلاف تبلت های Fire Amazon آمازون ، Tab 4 8 یک تجربه واقعی اندروید را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید از برنامه های Google بدون مزاحمت ها و خطرات ناشی از بارگذاری جانبی استفاده کنید.

همچنین عمر باتری و عملکرد مناسب و صفحه نمایش رنگی و روشن را ارائه می دهد. با پرداخت 20 دلار بیشتر ، می توانید افزونه Kids Pack Lenovo را دریافت کنید که شامل محتوایی است که فقط برای کودکان تنظیم شده است ، کنترل والدین ، ​​گزینه هایی برای زمانبندی و محدودیت زمان بازی ،

 

10. تبلت Lenovo Tab 4 10 Plus

عمر شگفت انگیز باتری، طراحی راحت، عملکرد مناسب، اجرای اندروید 7.1 قدیمی،

این نسخه پیشرفته از تبلت 10 اینچی لنوو را می توان با اضافه کردن Kids Pack 20 دلاری لنوو ، که یک سپر برای محافظت از آن در برابر ضربه و آب است محافظت کنید و حالت کودکان برای محافظت از کودک شما در برابر سایت های نامناسب است. اما چرا سراغ این نسخه بزرگتر و گران قیمت می روید؟ باتری آن سه ساعت بیشتر از مدل 8 اینچی دوام آورد.

درون آن بدنه زیبا یک پردازنده 2.0 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon MSM8953 ، 2 گیگابایت رم ، 16 گیگابایت حافظه eMMC و یک کارت گرافیک Qualcomm Adreno 506 نهفته است. صفحه نمایش 10.1 اینچی FHD 1920 x 1200 IPS در Lenovo Tab 4 Plus بسیار روشن و رنگارنگ است.

 

11.تبلت Amazon Fire 7 (2019)

فوق العاده ارزان، نمایشگر کم رزولوشن

تبلت 2019 با الکسا جدید و بهبود یافته است. این تبلت، کنترلهای والدین آمازون را ارائه می دهد ، بنابراین دیگر نیازی نیست نگران ورود کودکان به سایتهایی باشید که نباید آنها را ببینند. دوربین های 1.9 مگاپیکسلی در جلو و عقب Amazon Fire 7 برای یک ابزار 50 دلاری مناسب هستند.

Fire 7 از نمایشگری نسبتاً کم رزلوشن برخوردار است و هنوز از برنامه های Google بهره نمی برد. Fire 7 همچنین از عملکرد ضعیف رنج می برد که به دلیل پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی و حافظه 1 گیگابایتی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان به شرط خرید!

مشاوره رایگان تلفنی فقط قبل از خرید از دیجی 63.

ما افتخار آن را داریم که در بلاگ دیجی 63 طی سال های 1400 تا 1402 یکی از کامل ترین بلاگ های حوزه لپ تاپ را با موضوعاتی همانند بررسی لپ تاپ، راهنمای خرید، بهترین ها و…  پوشش دادیم. اما متاسفانه ممکن است بسیاری از مقالات دیر به دیر آپدیت شوند.

ما به شدت علاقه مند هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل به شما راهنمایی ممکن را قبل از خرید ارائه بدهیم، بنابراین می‌توانید با ما در  شبکه های اجتماعی یا تماس مستقیم در ارتباط باشید. سعی داریم پاسخگوی زیر 48 ساعت سوالات شما در بخش کامنت ها نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare توافق حریم خصوصی و شرایط استفاده ضروری است.

من با این قوانین موافقم.