مطالب دیگر مرتبط با لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش 3D بدون نیاز به عینک! Acer Predator

لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش 3D

لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش 3D (سه بعدی) Acer Predator Helios 300 SpatialLabs Edition دارای یک صفحه نمایش استریوسکوپی است که نیازی به عینک خاصی ندارد – آیا این یک جادو نیست؟

مدت هاست که تمایل به حالت های سه بعدی وجود دارد، به خصوص در زمینه ی گیمینگ، جایی که هدست های واقعیت مجازی (VR) این فرصت را فراهم کرده اند. اما جدیدترین لپ‌تاپ Predator Helios 300 ایسر به چنین کیت اضافی نیاز ندارد – زیرا دارای یک صفحه نمایش سه بعدی استریوسکوپی داخلی است که توسط SpatialLabs ارائه شده است. این بدان معنی است که می‌توانید تصاویر سه بعدی بدون عینک را دریافت کنید که گویی از صفحه بیرون می‌پرند.

می دانم شما به چه چیزی فکر می کنید: “محال است که چنین اتفاقی بیفتد “. اما من صفحه‌های بدون نیاز به عینک SpatialLabs را در شرکت ایسر( Acer ) در انگلستان همین چندوقت پیش امتحان کرده‌ام و باید به شما بگویم که نتایج سه بعدی به‌طور شگفت‌آوری کارآمد هستند. اجسام واقعاً می توانند تصویری را ایجاد کرده که گویی از صفحه بیرون آمده و به سمت شما در حال حرکت هستند.

اما مثل همیشه هشدارهایی نیز در مورد آن وجود دارد، زیرا بسته به این دارد که محتوا چقدر برای جلوه ی سه بعدی ساخته شده (حتی Acer خاطرنشان می کند که شما به برنامه TrueGame SpatialLabs برای “بازی های پشتیبانی شده” نیاز دارید)، و یا اینکه چقدر مستقیماً رو به روی صفحه نمایش است ، زیرا از دو پنل برای ارائه به چشم چپ و راست شما به صورت جداگانه استفاده می کند تا جلوه 3 بعدی خود را انجام دهد.

با این حال، چیزی که فکر می کنم در مورد صفحه نمایش این لپ تاپ بسیار عالی به نظر می رسد، میزان تازه سازی آن است:
در 240 هرتز، باید ابریشمیِ صاف باشد. این چیزی است که همیشه در مورد محتوای فیلم‌های سه بعدی «سنتی» آزارم می‌دهد، جایی که میزان فریم پایین است و اشتراک‌گذاری آن بین چشم‌ها می‌تواند باعث سردرد شود. نرخ فریم بالای ایسر باید کاملاً از آن جلوگیری کند.

صفحه نمایش به صورت استاندارد دارای رزولوشن 4K (3840×2160) است، اما آن را در پخش استریوسکوپی سه بعدی قرار دهید تا برای پاسخگویی به تفاوت هر چشم، رزولوشن آن به 1920×2160 کاهش یابد.

Acer Predator Helios 300 SpatialLabs

قیمت لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش 3D –  Acer Predator Helios 300 SpatialLabs Edition

لپتاپ Predator Helios 300 SpatialLabs Edition (با کد PH315-55s) از زمستان 2022 در ایالات متحده با قیمت 3399.99 دلار در دسترس خواهد بود، در حالی که اروپا آن را حتی زودتر، از سپتامبر، با قیمت های شروع از 3299 یورو دریافت می کند.

با این حال، تنها صفحه نمایش استریوسکوپی SpatialLabs نیست که ما را تحت تأثیر قرار می دهد، بلکه پشته های برق زیر کاپوت، از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9 گرفته تا کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080، بسیار جالب هستند. در اینجا چیزی به نام کمبود انرژی وجود ندارد.

از آنجایی که یک لپ‌تاپ گیمینگ است، طراحی‌های دیگری از صفحه کلید Mini LED هر کلید RGB با نور پس‌زمینه تا باتری بزرگ 90 وات ساعتی برای طول عمر بیشتر نیز وجود دارد . من فکر می کنم همه ی اینها واقعاً بسیار فریبنده به نظر می رسد، تا زمانی که به هر حال حمایت کافی از طرف اشخاص ثالث وجود داشته باشد…

3/5 - (2 امتیاز)

مشاوره رایگان به شرط خرید!

مشاوره رایگان تلفنی فقط قبل از خرید از دیجی 63.

ما افتخار آن را داریم که در بلاگ دیجی 63 طی سال های 1400 تا 1402 یکی از کامل ترین بلاگ های حوزه لپ تاپ را با موضوعاتی همانند بررسی لپ تاپ، راهنمای خرید، بهترین ها و…  پوشش دادیم. اما متاسفانه ممکن است بسیاری از مقالات دیر به دیر آپدیت شوند.

ما به شدت علاقه مند هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل به شما راهنمایی ممکن را قبل از خرید ارائه بدهیم، بنابراین می‌توانید با ما در  شبکه های اجتماعی یا تماس مستقیم در ارتباط باشید. سعی داریم پاسخگوی زیر 48 ساعت سوالات شما در بخش کامنت ها نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare توافق حریم خصوصی و شرایط استفاده ضروری است.

من با این قوانین موافقم.