مقالات لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ MSI TITAN GT77 رونمایی شد.

لپ تاپ گیمینگ MSI TITAN GT77

لپ تاپ گیمینگ MSI TITAN GT77 با امکانات پیشرفته رونمایی شد تا لپ تاپ های سری TITAN شرکت MSI بازگشت با شکوهی داشته باشند.

MSI، اخیراً شروع به معرفی لپ‌تاپ های گیمینگ پرچمدار آینده خود به عنوان اولین سیستمی کرده است که حداکثر 250 وات قدرت ترکیبی CPU و GPU را ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که این حتی برای سایر مؤلفه‌ها نیز در نظر گرفته نمی‌شود.

MSI TITAN GT77

مشخصات لپ تاپ MSI TITAN GT77

سری‌های MSI Titan از زمان پردازنده‌های هسته‌ای نسل دهم به‌روزرسانی نشده‌اند. هیچ Tiger Lake مبتنی بر تایتان وجود نداشت، که بتواند نشان دهد که MSI در حال رها کردن این بخش از بازی‌های خاص است. این نمی تواند دور از واقعیت باشد، زیرا یک مدل جدید بر اساس سری 12th Core در شرف تولید و عرضه است.

این شرکت تصمیم گرفته است که منتظر پردازنده های قدرتمندتر Intel Alder Lake-HX باشد که تا 16 هسته را ارائه می دهند.

لپتاپ MSI GT77 ، تنها 23 میلی متر ضخامت دارد، اما ابعاد آن همچنان بسیار بزرگتر از هر لپ تاپ گیمینگ دیگری خواهد بود. این سیستم دارای یک قسمت ویژه در پشت صفحه نمایش است که در این مرحله یک بخش شیک معمولی برای لپ تاپ های Titan است.

2022 05 23 100459

نکات برجسته ی ارائه شده ی این محصول تأیید می کند که از چهار اسلات رم و چهار اسلات SSD پشتیبانی می کند که اکنون به لطف سری CPU Alder Lake-HX امکان پذیر است. TITAN GT77 دارای گزینه های صفحه نمایش 4K، 1440p و 1080p با میزان تازه سازی حداکثر 360 هرتز است. یک صفحه کلید مکانیکی Cherry MX با طول 1.8 میلی متر و صدای کلیک نرم دارد.

شرکت MSI هنوز زمان عرضه TITAN جدید را تایید نکرده است ولی مطمئناً در زمان عرضه به بازار ارزان قیمت نخواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان به شرط خرید!

مشاوره رایگان تلفنی فقط قبل از خرید از دیجی 63.

ما افتخار آن را داریم که در بلاگ دیجی 63 طی سال های 1400 تا 1402 یکی از کامل ترین بلاگ های حوزه لپ تاپ را با موضوعاتی همانند بررسی لپ تاپ، راهنمای خرید، بهترین ها و…  پوشش دادیم. اما متاسفانه ممکن است بسیاری از مقالات دیر به دیر آپدیت شوند.

ما به شدت علاقه مند هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل به شما راهنمایی ممکن را قبل از خرید ارائه بدهیم، بنابراین می‌توانید با ما در  شبکه های اجتماعی یا تماس مستقیم در ارتباط باشید. سعی داریم پاسخگوی زیر 48 ساعت سوالات شما در بخش کامنت ها نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare توافق حریم خصوصی و شرایط استفاده ضروری است.

من با این قوانین موافقم.