مقالات لپ تاپ گیمینگ

Alienware X14 باریک ترین لپ تاپ گیمینگ Dell

باریک ترین لپ تاپ گیمینگ Dell

باریک ترین لپ تاپ گیمینگ Dell مدل Alienware X14 بر اساس اطلاعاتی که در نمایشگاه CES 2022 منتشر شد با ضخامت 0.57 اینچ تولید و به بازار عرضه می شود.برند Alienware ، که زیرمجموعه ی Dell است،

Alienware در حال ارتقای مدل های سری X از نوت بوک های باریک خود است. نوت بوک گیمینگ جدید سری X14 را در نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد. جدیدترین لپ تاپ با ضخامت 0.57 اینچ به باریک ترین لپ تاپ الین ویر (Alienware) تبدیل می شود. این دستگاه فقط برای افرادی طراحی شده است که از حمل محصولات سنگین ناراضی اند.

یک پست رسمی از Alienware در Weibo ، دستگاهی نازک‌ با امکانات بیشتر را نشان میدهد[شمارش معکوس برای اولین حضور اعضای جدید سری X: 4] . Alienware x14، بسیار نازک است. کاربرانی که لپ تاپ جدید را با Razer blade 14 مقایسه می کنند، اظهار می کنند که Razer blade 14 بهتر از X14 است، اما وزن هر دو لپ تاپ مشابه هم است.

با این حال، این شرکت ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ کوچک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ است که تا به امروز ساخته شده است و انتظار می‌رود تا ۴ روز دیگر این شرکت اطلاعات لیست را اعلام کند. طبق گزارش‌های قبلی، Alienware X14 به آخرین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل با مجموعه تراشه های ( chipset) اختیاری Core i7-12900H و i7-12700H مجهز شده است.
این کارت گرافیک، Nvidia RTX 3060 دارد و حداکثر عملکرد 85 وات را تنها پس از تقویت پویا ( دینامیکی) در دستگاه ممکن می کند. این دستگاه دارای رم DDR5 با حداکثر فرکانس 5200 مگاهرتز است که بسیار مهمتر از نوت بوک های گیمینگ موجود است.

علاوه بر این، نمی‌توانید رم را به صورت خارجی به دستگاه اضافه کنید، زیرا رم داخلی قبلاً در زیر کاپوت فیکس شده است. شاید به هر حال به آن نیاز نداشته باشید، و همچنین، می توانید اسلات واحد M.2 را با حداکثر 2 ترابایت SSD M.2 تغییر دهید یا تعویض کنید.

با توجه به مشخصات صفحه نمایش، Dell Alienware دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی تمام اچ دی شفاف با طیف رنگی 100٪ DCI-P3 است. علاوه بر این، Alienware X14 با ظرافت بسیار برای گیمرها طراحی شده است. بحث در مورد طراحی بدنه و قابل حمل بودن آن سخت است چرا که هنوز هیچ استدلالی نمی توان انجام داد.

انتظار می‌رود این دستگاه قدرتمند و در عین حال کوچک‌ترین لپ تاپ جدید موجود، در اواخر ژانویه 2022 یا اوایل فوریه با قیمت 1799 دلار معرفی شود که چندان مقرون به صرفه هم نیست.

5/5 - (2 امتیاز)

مشاوره رایگان به شرط خرید!

مشاوره رایگان تلفنی فقط قبل از خرید از دیجی 63.

ما افتخار آن را داریم که در بلاگ دیجی 63 طی سال های 1400 تا 1402 یکی از کامل ترین بلاگ های حوزه لپ تاپ را با موضوعاتی همانند بررسی لپ تاپ، راهنمای خرید، بهترین ها و…  پوشش دادیم. اما متاسفانه ممکن است بسیاری از مقالات دیر به دیر آپدیت شوند.

ما به شدت علاقه مند هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل به شما راهنمایی ممکن را قبل از خرید ارائه بدهیم، بنابراین می‌توانید با ما در  شبکه های اجتماعی یا تماس مستقیم در ارتباط باشید. سعی داریم پاسخگوی زیر 48 ساعت سوالات شما در بخش کامنت ها نیز باشیم.

یک نظر در “Alienware X14 باریک ترین لپ تاپ گیمینگ Dell

  1. بازتاب: مقایسه لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15 و Alienware x15 R2 - دیجی 63

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare توافق حریم خصوصی و شرایط استفاده ضروری است.

من با این قوانین موافقم.