مقالات لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ‌ گیمینگ دانش آموزی لنوو

لپ تاپ‌ گیمینگ دانش آموزی لنوو

لپ تاپ‌ گیمینگ دانش آموزی لنوو ، جدیدترین برنامه این شرکت برای طراحی و توسعه لپ تاپ های دانش آموزی است که محصولات جدید خود را  بزودی به بازار عرضه خواهد کرد.

مشخصات لپ تاپ‌ گیمینگ دانش آموزی لنوو

لنوو با ارائه ی مجموعه ای جدید از سری Ideapad خود که معمولاً برای دانش آموزان طراحی شده است، لپ تاپ های گیمینگ خود را توسعه داده است. Ideapad Gaming 3 و Ideapad Gaming 3i، مجهز به چیپست های AMD و Intel و با طراحی جدید شیک که بیشتر به زیبایی بازی افزوده، عرضه می شوند.

لنوو می‌گوید این لپ‌تاپ‌ها به اندازه‌ای قدرتمند هستند که بتوانند خود را در گرماگرم نبرد حفظ کنند و به همین راحتی می توان آنها را حتی تا کلاس درس نیز با خود حمل کرد. Ideapad Gaming 3 و Ideapad Gaming 3i که از سری AMD 6000 H و پردازنده‌های Core i7 نسل دوازدهم اینتل پشتیبانی می‌کنند، در دو اندازه 15 و 16 اینچی عرضه می‌شوند و وزن آنها کمی بیش از 5 پوند است.

اگرچه سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو نیستند، اما به اندازه‌ای سبک و باریک هستند که می‌توانید هنگام رفتن از خانه به مدرسه یا در اطراف دانشگاه از کلاسی به کلاس دیگر، در یک کوله پشتی یا کیف آن را حمل کنید.

جالب اینجاست که لپ‌تاپ 15 اینچی کمی ضخیم‌تر است و 21.8 میلی‌متر ضخامت دارد، اما وزن آن کمتر از 5.2 پوند است. در حالی که 16 اینچ 20.8 میلی متر و وزن آن 5.5 پوند می باشد.

لپ تاپ های Lenovo Ideapad Gaming ، ترکیبی از عملکرد خوب و مقرون به صرفه بودن هستند.

 

لنوو قصد ندارد قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ روی کره زمین را بسازد. در حال حاضر مجموعه لژیون با عملکرد سنگین‌تر را ارائه می‌کند، که هزینه‌های بسیار بالاتری دارد و معمولاً در راهنمای بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ به ما نشان داده می‌شود.

در عوض، به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد لپ‌تاپ‌های گیمینگی را ارائه کند که برای دانش‌آموزان کمی مقرون به صرفه‌تر باشد. در حالی که همزمان مقداری قدرت مناسب برای عناوین برتر را نیز ارائه می دهد. تنظیمات را می توان با حداکثر 32 گیگابایت رم و حداکثر یک پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 3060 انتخاب کرد. در حالی که تا 1 ترابایت SSD را برای ذخیره سازی نیز ارائه می دهد.

هر دو سایز ، دارای نمایشگر با نرخ تازه سازی 165 هرتز نیز هستند. اگرچه مدل 16 اینچی با وضوح کمی بهتر در WQHD+ در مقایسه با WQHD در نسخه 15 اینچی ارائه می شود. صفحه نمایش 16 اینچی با وضوح 500 نیت در مقابل 300 نیت در صفحه نمایش 15 اینچی کمی روشن تر است.

قیمت ها از کمتر از 1000 دلار شروع می شود و انتظار می رود در بهار امسال در دسترس باشد.

بدیهی است که از نظر قیمت، گزینه های ی مقرون به صرفه تر لپ تاپ 15 اینچی Ideapad Gaming 3i و Ideapad Gaming 3 هستند، که به ترتیب از 990 دلار و 930 دلار شروع می شوند. کسانی که دستگاهی کمی بزرگتر می خواهند می توانند نسخه 16 اینچی را انتخاب کنند که از 1490 دلار برای Ideapad Gaming 3i و 1140 دلار برای Ideapad Gaming 3 شروع می شود.

لنوو انتظار دارد که لپتاب 15 اینچی Ideapad Gaming 3i را در ماه آوریل و Ideapad Gaming 3 را در ماه مِی وارد بازار کند. همچنین انتظار می رود که هر دو مدل 16 اینچی، در ماه ژوئن وارد بازار شوند. لپتاب Ideapad Gaming 3 و لپتاب 15 اینچی Gaming 3i در رنگ‌های سفید Glacier و Onyx Grey عرضه می‌شوند، در حالی که نسخه‌های 16 اینچی تنها در رنگ Onyx Grey عرضه خواهند شد.

لنوو همچنین یک ماوس گیمینگ بی سیم جدید، Legion M600s Qi را عرضه می کند که با شارژ بی‌سیم Qi، تنها با ۵ دقیقه شارژ تا ۱۰ ساعت قابل استفاده است. این ماوس در ماه سپتامبر با قیمت پایه 99.99 دلار عرضه می شود.

3.5/5 - (2 امتیاز)

مشاوره رایگان به شرط خرید!

مشاوره رایگان تلفنی فقط قبل از خرید از دیجی 63.

ما افتخار آن را داریم که در بلاگ دیجی 63 طی سال های 1400 تا 1402 یکی از کامل ترین بلاگ های حوزه لپ تاپ را با موضوعاتی همانند بررسی لپ تاپ، راهنمای خرید، بهترین ها و…  پوشش دادیم. اما متاسفانه ممکن است بسیاری از مقالات دیر به دیر آپدیت شوند.

ما به شدت علاقه مند هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل به شما راهنمایی ممکن را قبل از خرید ارائه بدهیم، بنابراین می‌توانید با ما در  شبکه های اجتماعی یا تماس مستقیم در ارتباط باشید. سعی داریم پاسخگوی زیر 48 ساعت سوالات شما در بخش کامنت ها نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare توافق حریم خصوصی و شرایط استفاده ضروری است.

من با این قوانین موافقم.